Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 27, 2007
Image Size
842 KB
Resolution
700×500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,598
Favourites
77 (who?)
Comments
55
Downloads
122
×
I'm finally done with the translation of my second version of Kyoko Farm, the Flash Game!
This game was made in school and took about three months of work.
It is PURELY experimental. Which means it is not complete. Graphics are not as good as they could be, there are still some glitches, houses are not well furnished, and the game isn't as thrilling as could be.
But you can still try it out and give me some kind comments!! I am aware that the garden squares don't all work correctly, and the game is kinda laggy, but I still hope you can have some fun trying it out... 'til version three!!

BTW, I didn't try to make an original game, I know it's a harvest moon rip off :) It was made that way as a challenge for myself.

Sounds and music were taken on these sites:
[link]
[link]

Have fun!
Add a Comment:
 
:iconsithassasin:
sithassasin Feb 12, 2014  Hobbyist Interface Designer
wow took me 10 mins and my daily earning was 150, with nothing to spend it on...
Reply
:iconginln:
GinLN Jul 9, 2013  Hobbyist General Artist
can I have your code for this game pls. I just need it I don't know how to trigger an action in flash coz I'm a beginner. Im begging you pls. thanks a lot
Reply
:iconnindakarinsa:
NindaKarinsa Mar 3, 2012  Hobbyist General Artist
cuteee ;u;
Reply
:iconsmallkity:
SmallKity Dec 26, 2010
I CANT STOP PLAYING THIS ONE EITHER!! ♥
Reply
:iconsnowstorms:
Snowstorms Sep 16, 2010  Hobbyist Digital Artist
finally!
Reply
:iconfire-taco:
Fire-Taco Nov 11, 2009  Hobbyist General Artist
OMG I LOVE THIS GAME! This game is awesome! Only one glitch: I planted some lettuce and when it finished growing, when I picked it it wouldn't dissapear and whenever I clicked it more and more lettuces appeared in my inventory! (sorry if that made no sense. i tried to explain it as best as i could :P)It must have been a magical lettuce plant! Other than that, tho, great job! :D
Reply
:icondarkgrungewolf:
wow.. this is so cool!! only i was by 1/5 day's and he started over..
Reply
:iconleleath:
leleath Jun 2, 2008  Student Artist
Cool ^_^ I like your game.
Reply
Add a Comment: